شمع و گل وپروانه!
میگن کنار جوی نشین و گذر عمر ببین!
ما هم نشستیم و داریم میبینیم!!
ما هم نشستیم و داریم میبینیم!!
قبلا دردمون فقط میگرن و تهوع بود!
حالا هم معده درد و روده درد و اسهال و میگرن و تهوع !
بعدها ها هم احتمال بمیریم بهتره!
اما من به شدت برداشت مثبت میکنم و میگم! اشکال نداره عوضش به تجربه هام اضافه میشه
پ.ن: و به قولی به شدت! درد میکند هنوز.........
+ نوشته شده در یکشنبه ۴ آذر ۱۳۸۶ ساعت 12 AM توسط اشکان
|
من که منم.. خود خود من. عین تو.