میگن کنار جوی نشین و گذر عمر ببین!
ما هم نشستیم و داریم میبینیم!!

قبلا دردمون فقط میگرن و تهوع بود!

حالا هم معده درد و روده درد و اسهال و میگرن و تهوع !

بعدها ها هم احتمال بمیریم بهتره!

اما من به شدت برداشت مثبت میکنم و میگم! اشکال نداره عوضش به تجربه هام اضافه میشه

پ.ن: و به قولی به شدت! درد میکند هنوز.........