زنده باد قلمم زنده باد کاغذش...
میگم! (اینبار با میگن شروع نکردم)!
بزن بشکون! شیشه................ ..دماغ.دست..گوش.حلق بینی!!!
واست هم مهم نباشه که چی میشکنه!
دستت میشکنه
پات میشکنه
کلت میشکنه
دماغت....ماشینت.....قلبت.......کلیت............آرامشت............سکوتت..........کبدت............تخمت......
......اسباب بازیت.............شیشه عمرت...........شیشه مربات............
اصلا هر چی که خواست بشکنه!! اما جوووون غرورت نشکنه!
پ.ن: عنوان؟ هیچی کلا بی ربط بود..
+ نوشته شده در جمعه ۹ آذر ۱۳۸۶ ساعت 10 PM توسط اشکان
|
من که منم.. خود خود من. عین تو.